تبادل لینک

تبادل لینک

تبادل لینک

تبادل لینک

تبادل لینک

تبادل لینک

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

الودگی اب water pollution

پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد اضطراب

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی .

دانلود مقاله ترجمه شده سورت بهینه با الگوریتمهای ژنتیک

الگوریتم ژنتیک

پاورپوینت بررسی مسجد کبود تبریز - معماری اسلامی

دانلود پاورپوینت نقش همراه و همسر 19 اسلاید

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

آنالیز تابعی چارلز شوارتز .

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر.

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان ABS.

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنیpptx

پاورپوینت مخاطرات کویر.

پاورپوینت رفتارگرایی اسکینر.

دنیای موزیکال وست اِند (انتهای غربی)

(فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

پاورپوینت آشنایی با نظام آموزشی پودمانی.

الگوها و راهکارهای طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد معماری بومی

quality in fast food restaurants

پاورپوینت کردارشناسی انسانی.

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

۰

پاورپوینت بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر

پاورپوینت بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 43
حجم 4071 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم هماهنگی شناختی

نظریه های مربوط به ناهماهنگی شناختی

نظریه تعادل

نظریه تقارن

نظریه همخوانی

نظریه ناهماهنگی شناختی

موقعیت های بروز ناهماهنگی

راه های کاهش ناهماهنگی

کاربرد نظریه ناهماهنگی شناختی در تبلیغات

نتیجه گیری

 

بخشی از متن

مقدمه

تبلیغات، چه از نوع تجاری(Advertising)، سیاسی(Propaganda) یا خدمات عمومی(Publicity)یکی از بحث برانگیزترین و در عین حال پرکاربردترین حوزه های علم ارتباطات است. در این زمینه آنچه همواره مورد پرسش صاحبان صنایع، سیاستمداران و کارورزان روابط عمومی بوده است، شیوه های اقناع و تغییر نگرش مردم است. باید یادآور شد که به دلیل پیچیده و چند وجهی بودن این حوزه، پاسخ به این سئوال چندان ساده نیست و همانطور که جووت(Jowett)در مدل خود با نام "مدل فراگردی پروپاگاندا" یادآور شده است، پروپاگاندا امر پیچیده ایست که حداقل با پنج عنصر مهم دیگر شامل: ایدئولوژی، اسطوره، رویداد، اقتصاد و حکومت در ارتباط است. (محسنیان راد ۱۳۸۴: ۱۱۲) اما می توان گفت نظریه ناهماهنگی شناختی(Cognitive dissonance theory) از لئون فستینگر(Leon Festinger) می تواند در شناخت یکی از شرایطی که ممکن است به تغییر نگرش منجر شود (ناهماهنگی) مفید واقع شود.

این نظریه، که اغلب کتب مرجع علم روانشناسی اجتماعی در فصل تغییر نگرش خود مفصلا به آن پرداخته اند، به تعریف فستینگر و ارونسون (۱۳۷۷: ۲۵۰) به فرایندهای روانشناختی درونی ارگانیسم مربوط می شود. مفاهیم اساسی این تئوری فوق العاده ساده است: وجود همزمان عناصر شناخت که به طریقی هماهنگی ندارند، موجب می شود که فرد کوشش کند تا آنها را به طریقی بهتر هماهنگ کند. یک روانشناس اجتماعی (کریمی۱۳۷۳: ۳۵۸) در توصیف این نظریه می نویسد: انعطاف پذیری الگوی ناهماهنگی شناختی، به آن محبوبیت فوق العاده ای بخشیده و همین سبب شده که در موقعیت های گوناگونی به کار گرفته شود. از موقعیت های کنترل شده آزمایشگاهی گرفته تا مشاهده و شرکت در مراسم مذهبی فرقه های مختلف. به همین دلیل، این الگو موجی از تحقیقات را باعث شده است و همان گونه که ویژگی هر الگوی خوبی است، سوال ها و مسائل مهم فراوانی را نیز مطرح کرده است.

این مبحث می کوشد پس از بیان مفاهیم مربوط، نظریه های مختلف این حوزه را به اختصار معرفی و سپس به واکاوی مفصل نظریه ناهماهنگی شناختی فستینگر بپردازد و در پایان کاربردهای این نظریه در تبلیغات سیاسی و تجاری را مورد بررسی قرار دهد.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی